Siteyi Açma Amacım - Eleştirilere Karşı Savunmam

Blogumun linkini iki tane forumda yayınlamıştım, (e haliyle tabii, yoksa kim bakacak googleda en diplerdeki bloga?). Bugün bir tanesi "blog reklamı yapıyorsun" diyip konumu silmiş. (Vermeyeceğim sitenin ismini kısasa kısas :))) )

Daha önce yazmamışım nedense, şimdi yazayım. Siteyi neden açtım?
Daha önce de sitelerim oldu, rpgturk.niceboard.net (siteden çok fazla aşırma yapıldığı için kapattım), rpgtrk.blogspot.com (gene bir rpg maker sitesi, 3 yazı yazıp bıraktım ama, kimse ilgilenmiyordu) erturanelmas.megabb.com (babama açtım, o sıra ilkokula gittiğim için blog olayından bihaberdim, forum açtım ben de.) sitelerinin sahibiyim. (rpgtr.com'da da admindim sahibi kapattı.) Gerek sitelerdeki yazı kısırlığı, gerek kitlenin az olması (kim uğraşsın rpg makerla?) gerek de sitelerin reklamını yapmamam yüzünden siteler fazla tutmadan fail olup kapandı, zaten derslerle ilgilenmekten sitelerle de pek ilgilenmedim.

Şimdi bilgisayar mühendisliğini kazanmış bulunmaktayım, artık bu benim işim oldu. Yeni bir site açıp hem üzerinde çalışayım hem de okunayım biraz da tanınmış biri olayım istedim. Akademik amaçlı açtım diyebilirim yani. E bomboş site olmaz, bir şeyler yazmak lazım. Uzmanlık alanlarım kısıtlı, 18 yaşında adamın ne uzmanlığı olsun yani. Ben de en iyisi henüz bilgilerim tazeyken YGS-LYS üzerine yazılar yazayım dedim. Önceliği YGS-LYS'ye verdim ki millet hem yazın ne yapacağını bilsin, hem de erken açınca daha fazla kişi yararlanabilsin. 

Kısacası site şu an öyle gözükse de sırf YGS-LYS blogu değil, (ama bu konuda yazmaya devam edeceğim.). İleride başka konularda da yazılarım olacak. Siteden para kazanma gibi bir amacım var mı, şu an yok. Ama öğrenciyim sonuçta, site günlük belli bir hit yapıyor olursa neden olmasın? Ama şu an için gereken hitin çok uzağındayım. Yani anlayacağınız şu an tamamen öteki taraf için çalışmaktayım. :) Zaten açarken asıl istediğim bir sitem olmasıydı, daha önceki denemelerim başarısız olmuştu, bunda bari başarılı olayım. Ya zaten tamamen para için site açacaksam olsam bunu açarım Allah aşkına, internetten 2-3 kuruş kazanmak için bu kadar uğraşılır mı? :)

Bazı liseliler kendini feleğinden çemberinden geçmiş sanıp size yardım etmek için yazdığınız yazıları reklam diye kapatıp görmesini engeller. Bu konuda yapabileceğim bir şey yok. Eğer blogtaki yazılardan memnunsanız (blogtan demiyorum, tasarım berbat :( ) insanlarla paylaşırsanız onlara da yardım etmiş olursunuz, benim de emeklerim boşa gitmemiş olur.

Çalışmalarınızda başarılar arkadaşlar.

8 yorum

Hocam blogspot dan açman büyük hata bence.Al bir host ucuzundan çak wordpress istediğin tasarımda kullanırsın

Reply

vallahi bu işlerden anlasam yapardım ama. öğrenmeye kalksam bu sefer ygs gelip çatacak yazacaklarım kimsenin işine yaramayacak. malesef böyle garip bir durum oldu.

Reply

hocam bilgeadam.com a giriyorsun ordan domain+host alıyorsun sonra ftp vericekler sana filezilla programını indir ordan ftp bilgilerinde bağlan.Google a wordpress yaz wordpressi indir ve ftp nin içine sürükle 10 dk da atıcak sonra domainini ( azimliyazar.com yada .net vs nasıl aldıysan ) adres çubuğuna yaz wordpress kurulumu çıkıcak karşına sonra phpmyadmin paneline gir adamlar vericek sana şifresi ftp ile aynı olur genelde ordan veritabanı oluştura bas veritabanı adı ve şifresi belirle bir tane veritabanını oluştur sonra kuruluma geri dön next next veri tabanı ve şifresi istiycek biraz önce oluşturduklarını gir next next next tamam kuruldu sonra siteadresin.com/wp-admin adresine git admin panelin olacak ordan her şeyi ayarlayabilirsin değişik temalar için google a wordpress free themes yazman yeterli 1.5 saat içinde tüm siteyi taşımış olabilirsin.

Reply

dostum önerin için sağol. yazdıklarını not edicem. ama şu an bunları yapacak ne bilgim ne zamanım var (hazırlığa çalışıyorum) blogspotu bile adamakıllı öğrenebilmiş değilim. bunu ancak ileride yapabilirim.

Reply

azimli yazar verdiğin emek takdire şayan.
ancak bu konuda bir yanılgı içinde olduğunu düşünüyorum.belki de yanılıyordumdur yani kendi düşüncemi söylüyorum.
elbette sen araştırmanı yapmışsındır.ancak bir blogun var.blogun bir konusu olmalı.ygs-lys olmalı.arabalar olmalı.moda olmalı.
insan okunmak için yazar.ancak burayı kişisel bir blog yapıp(üstten anladığım kadarıyla) bir gün arabalardan bir gün ygs den bir gün modadan,bir gün sokakta gördüğün manzaradan bahsedersen korkarım ki takipci sayın hiç bir zaman istenilen düzeye çıkmayacaktır. bana kalırsa çalışmalarını bir noktada yoğunlaştırmalısın.
seni seviyorum.bu yorumu yayınlayabilirsin bazen küçük ayrıntılar insanın gözünden kaçabilir.(hiç sanmıyorum ya)en ufak bir faydam olduysa ne mutlu bana.
hayatta başarılar :)

Reply

haklısın. ama peki sınav hakkında artık yazacak bir şeyim kalmadığında veya sınav sistemi değiştiğinde ne olacak? site çöp olacak. bir de şu var; 4 yıl sonra mezun olduğumda java dersleri vermek istesem beni okuyacak kişiler öncelikle sınav esnasında yardım ettiğim kişiler olmaz mı? Niye bu kitleyi silip en baştan başlamaya çalışayım?

Reply

ben de 12 sınıf ögrencisiyim bölümüm bilgisayar meslek lisesi ögrencisiyim sizin gibi bilgisayar mühendisi olmak tek hedefim çok yakın geldiniz bana ondan belliydi zaten sizin okudugunuz bölüm benim en çok istedigim bölüm :)

Reply

Yorum Gönder