Güncelleme: Transfer 2 yattı beyler kusura bakmayın. Tam final haftasına denk geldi o yüzden çok da baskılayamadım adamı. 

Merhaba arkadaşlar. İkinci transferi de an itibariyle yapmış bulunmaktayım. Yine Bilkentten, oldukça yetkin ve reis biri. Kendisi YGS-LYS çalışmaya ağustosta başladığını söylüyorum, bu yüzden şu anki 11.sınıflara yardımı dokunabileceğini düşünüyorum. (Ha ama adamın önceden de dersleri sağlam, temeli yok diyemeyiz.) LYS'ye bir buçuk ay filan kaldı şu anki arkadaşlara ne kadar yardımı olur bilemem.

Sorularınızı sorabilirsiniz. Bana sormanızı istemediğim ("MF'yim ne yapmalıyım?" tarzı) soruları ona da sormamanızı rica ediyorum. Derdini açık açık anlatan herkese elinden geldiğince yardım edecek.

Yalnız bu aralar proje mrojeyle filan uğraştığımız için ve finaller yaklaştığı için geri dönüş yapacağına söz veremiyorum. Böyle bir durum olursa lütfen bana darılmayın.

İyi çalışmalar