LYS'de başarılar.

LYS gelmiş. 3. nesili mezun ediyorum ehehe.

Herkese başarılar!

13 yorum

hocam benim ygs 20k lys pek iyi geçmedi ama bilkent ctisde 27k ile almış sizce bilkent ctis mi yoksa 30-40k aralığındaki bi üniversitede bilgisayar mühendisliği mi?

Reply

deeply thanks for your whole advices...
you're number one man!

Reply

HOCAM İNTİHAR ETSEM NASIL OLUR

Reply

@Barış
Ağzını hayra aç kardeşim ne oldu?

Reply

tercih döneminde yardımcı olacak mısın ?

Reply

Oncelikle selamlar. Nereye yazacagimi bilemedim bende buraya atladim. Ben 10.sinif ogrencisiydim yani 11 e gectim. bu seneyi iyi gecirdim( yani oyle dusunuyorum.)88.bilmem kacla bitrdim donemi. Hedefim tip veya benzeri. Yaz tatili doneminde 9.sinif biyoloji ve kimyayi bitirdim fizige gecis yapiyorum( bayagi eksigim vardi.) Fakat nasil calisayim neler yapayim bilemiyorum. Yardim alabilecegimpek kimsede yok. Onerilerinizi bekliyorum.

Reply

kafana göre çalış. daha yolun var

Reply

İcime su serptiniz,tesekkurler:l

Reply

Kasmiyayim degil mi film falan da seyredeyim

Reply

Her şeyi bırak yan gelip yat demiyorum. Sevdiğin bir dersi bitirip rahatlayabilirsin. İlla benim önerimi istiyorsan geometri çalış, 11'de geometri zor ve önemliydi.

Reply

Pekala, tesekkurler :))

Reply

Yorum Gönder