Nereyi kazandınız?

?

24 yorum

sizin önerinize uyup bilkent matematik yazdım ve geldi hocam.
hazırlık için önerileriniz neler?

Reply

Tebrikler. Geçecek gibiysen yazın biraz cope'a hazırlanıp atla. Olmazsa keyfini çıkar.

Reply

Bilkent endustri. Size guvendim. How to cope var ceto ozelin onu bitirsem atlarmiyim acaba. Bu sene cok gorusecrgiz gibi

Reply

Ortadoğu Uluslar kazandım. Çok teşekkür ederim her şey için hocam. :)
Bir öneriniz var mı okul açılana kadar yapılabilecek?

Reply

@Mehmet Burak
O iki kitabı bitirirsen bayağı bir aşama kaydedersin tabii de geçip geçmemek sana bağlı. Ama asıl olay çalışabilmek. Ben yazın çok sıcak olduğundan ve çalışmaktan bıktığımdan sermiştim.

@312312
Coursera.org 'dan ders dinleyebilirsin. Uluslararası ilişkilerde 2. dil çok önemli, 2. dil öğrenebilirsin. En belirgin seçenekler Fransızca, Rusça ve Çince gibi gözüküyor. Çince zordur ama başları zevklidir, Çince'ye başlayabilirsin.
quora.com'dan siyasetle alakalı rasgele soru-cevaplar okuyaiblirsin.

Reply

Hazırlık sınavı ayın 2 sinde imiş. Nerede kalınıyor bu 2 günde yurtta mı?

Reply

Bir dakika ya 2 eylülde direkt üniversite başlıyor mu? :D

Reply

Hangi 2 günde? Ben kayıt için gelmiştim 26 ağustosta, sonra eve dönmüştüm, 2 eylülde cope'a girmek için tekrar gelmiştim.

Reply

Ama yurtta kalmaya izin veriyorlardı.

Reply

2 eylülde cope 1. 5 eylülde cope 2. var sonra da 6 ve 8 eylül arası GE100 varmış zorunlu mudur
buna katılmak acaba

Reply

Zorunlu değil ama katılmazsan F alırsın. Yani zorunlu

Reply

Hocam bilkent CS. Bölümdaş olduk hadi hayırlısı :)

Reply

Hocam 2.dil olarak Arapçam var zaten. :) Başka ne yapabilirim? Var mı böyle önereceğiniz siteler vs.?

Reply

E başka ne yapabileceğini yazdım zaten:) Nasıl siteler?

Reply

Hocam 1 yıl hazırlığa kalacağım. Bazı kurumları (BM vs.) gezmek filan istiyorum ama aynı zamanda hareketi çalışmayı seviyorum ilk sene bazı şeyler yapmak istiyorum ama ne yapsam bilemiyorum. Kendimi geliştireceğim siteler, mesela siyasi konuşmalar vs. uzmanlarla yabancı dilde.

Reply

Koç Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği

Reply

Kardeşim iki tane site verdim zaten, onlara neden göz gezdirmiyorsun?
Platon'un Devlet isimli kitabını okudu.
Yabancı gazeteleri oku İngilizce olarak. NY Times, BBC, StraitsTimes(Singapur bu), Sputnik, Al Jazeera vs başka değişik ülkeler (Malezya, Çin, Japonya vs. aklına ne gelirse) haber sitelerini takip et. Tabii önce ülkeler hakkında bilgi edin de, tarih belgeselleri falan izle.

Reply

Bilkent-Hukuk :)
Sormak istediğim bir şey var GE-100 dersini hazırlığa başlayan öğrenciler mi yoksa fakülteye başlayan öğrenciler mi alıyor?
Bu arada hazırlık sürecimde buradan oldukça yararlandım bunun için de teşekkür ederim.

Reply

Okula başlayan herkes alıyor.

Reply

Son dk karariyla odtu ee yi bilkent cs nin ustune yazdim ve odtu ee geldi :)
Hayırlısı simdilik memnunum

Reply

Bilkentte notu bol hocalara ihtiyaç var efendm nereden öğrenebiliriz Müh.için

Reply

Bilkent Ders Seçimi ve Yardımlaşma platformundan

Reply

Yıldız Teknik - Bilgisayar.Ezik kaldım biraz :) Koç , Bilkent ODTÜ havada uçuşuyor.

Reply

İstanbul Teknik Meteoroloji mühendisliği üstad :)

Reply

Yorum Gönder